Saturday, September 8, 2012

Selamat Hari Raya!!!!!!




Assalamualikum Frenz.......



Selamat Hari Raya Aidilfitri (kenapa aku selalu ja lambat wish?). Baru ada mood mau menulis d blog ni.banyak sebenarnya yang mau diceritakan(cewah.macam ada orang mau tau.tp ada aku kisah.haha). Banyak liku2 dan cubaan kehidupan yang aku hadapi sekarang. Ada buat aku happy, sedih, Nervous, takut, kacau jiwa di buatnya. Tapi belum sampai gila lagi la.

Cehhhh!! apakah yang aku merepek ni. haha. Ntahlah. Nanti kalau aku rajin(kalau la..)aku cerita la dengan frenz k. Cerita Raya aku pun aku malas mau story mory, apatah lagi mengupload gambar raya aku yang comel lote.haha. sangat2 penyakit malas itu bermaharajalela dalam diri ini.


Tapi untuk menghangatkan Syawal yang semakin ke penghujung ni.aku letak la juga satu(satu pun jadi la kan) gambar raya aku. Gambar ni di ambil after i and my family beraya di kampung sebelah arwah my father before balik kampung my moms.(Hah!!! ambik ko bahasa rojak).

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
mana gambar ni...??? 

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
Sabar k...

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
jeng..jeng..jeng.....


^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
ok ni gambarnya......haha ^_^v



*Ni pun Gambar dari fb,kena Tag.haha.selamat menonton.





P/s: Ni bukan group Nasyid k.Bukan juga latihan Nasyid untuk pertandingan nasyid.Ni baju tema raya my family tahun ni.Harap maklum.



Sekian Terima Kasih daun ketupat!



Suarahalus berkata: Sayu hati ini beraya buat pertama kalinya tanpa Allahyarham Ayahanda.





No comments:

Post a Comment