Friday, November 11, 2011

sebelas november duaribusebelas


Assalamualikum kawan2........


ok! dah lambat! tapi mau cakap juga. Selamat Hari Raya Aidiladha kawan2!!!!. Raya Haji kawan2 mcm mana? ok! aku baru mau wish! lambat pun  lambat lah hahaha. Nanti aku upload gambar2 time raya haji k, not in mood sekarang mau mengupload. Jangan tanya kenapa. haha

Hari ni hari yang indah tarikh yang cantik 11.11.11 gituwww. cantik kannnnn..........chumil lagi...hari Jumaat lagi tu penghulu segala hari. Pada sesiapa yang birthday, kahwin, anniversary, bertunang  dan sebagainya, semoga segalanya lancar dan diberkati Allah hendaknya. 


Tarikh dan hari sungguh cantik tapi jangan lah kerana tarikh tu kita melanggar syariat agama. Janganlah kerana tarikh tu kita percaya benda2 khurafat lagi mensyirikan. tidak salah kita mau mengabadikan kenangan yang indah pada tarikh2 yang cantik, tapi jangan la sampai kita percaya tarikh tu mampu membawa dan memberi tuah kepada kita. jangan sesekali kita lalai k. INGAT! yang kurniakan kita tarikh tu hanya DIA.  yang memberi kita rezeki hanya DIA. yang memberi kita segala2nya hanya DIA. Tuhan pencipta kita semua.


ok! itu ja mahu  membebel hari ni.


makasih!


^_^




Suarahalus berkata: Tarikh dan hari apapun, walau secantik mana sekalipun, hanya amalan yang di kira. tiada satu tarikh pun terkecuali.

No comments:

Post a Comment