Friday, November 16, 2012

Selamat Tahun Baru






Assalamualaikum prenz



Selamat tahun baru....salam Maal Hijrah 1434 H. semoga tahun baru ini memberi kita sinar baru dalam menempuh kehidupan yang semakin mencabar ni. 


Azam aku Tahun ni? emmm banyak sebenarnya...dari semua aspek kehidupan. Apa yang penting aku ingin memajukan diri dalam semua bidang. Berubah kepada yang lebih baik. Cari kerja lain yang lebih stabil (Aminnn) agar aku dapat membantu keluarga aku dan dapat kahwin cepat.eh. Dan banyak lagi azam yang aku ingin capai di tahun baru ni. Merangkumi kehidupan dunia dan akhirat. Semoga semuanya dipermudahkan dan diperkenankan olehNYA. Aminnn..


Jommm kita sama2 berazam dan berusaha mencapainya. ^_^v










Suarahalus berkata: Tahun baru Masihi juga bakal menjelma. debaran jantung makin terasa. kenapakah?

3 comments: