Tuesday, February 22, 2011

UNGU....

 Assalamualaiukum kawan2....


Apa favorite color kawan2????
favorite color aku sudah semestinya jeng!jeng!jeng! UNGU... atau PURPLE dalam bahasa British.



serba sdikit tentang warna UNGU:
-Warna UNGU adalah hasil campuran warna merah dan biru.(oh yeahh!suka dua2 warna ni juga)
-Melambangkan kewanitaan dan keibuan.
-Warna untuk pertumbuhan spiritual, falsafah kejayaan dan sikap yang positif.
-Sifatnya sedikit kurang teliti tetapi penuh harapan.(ohh tidak!aku sangat teliti okeeyy!)
-Seorang yang luar biasa orangnya(Luar biasakah aku??? haha)
-Dalam menghadapi masa depan,tidak pernah ragu2. Apa yang dikerjakan adalah yang terbaik.
-Pandai mengikuti perkembangan zaman(yalah sangat....kihkihkih)
-dalam percintaan...hanya mereka yang mempunyai mental yang kuat dapat mendekati dan menjadi kekasih kamu(paling aku suka ni...soooo my hubby u bertuah okkeyyy!!)


kenapa UNGU???
entahlah kenapa...susah mau jawab itu soalan...(SILA fikir sendiri)


Kebanyakan baju aku kalau boleh semua mau color UNGU, tapi mana la boleh kan...macam mascot pula nanti pastu ada juga orang pangill Teletubbies.Nda pasal2 jadi kartun.hahaha


so, color favorite kawan2 pula apa?
kena ka dengan diri kawan2?
SILA FIKIR SENDIRI OKKEEYY!!




^_^

No comments:

Post a Comment