Friday, February 25, 2011

IMAM MUDA...

 Assalamualaikum kawan2..........

Hari ni tiba2 pula aku mau cerita pasal IMAM MUDA......bukan apa...esok imam muda ada ujibakat di sabah...(musim kedua) tergerak hatisanubarijiwaraga aku mau berceta pasal IMAM MUDA ni....

Pinjam dari EN.GOOGLE

Bagi aku program ni sangat2 bagus untuk tontonan umum..program realiti yang banyak manfaat...aku pernah tengok season 1st program ni...sebagai penonton, bagi aku program ni...BEST...BEST SGT10x....program lain dari yang lain, program realiti yang banyak memberi dan menambah ilmu untuk kita ...banyak ilmu yang kita boleh dapat dari program ni...ilmu dunia dan ilmu akhirat... tidak rugi tengok..dan sangat2 menyentuh hatijiwaraga bila dengar imam2 muda mengalunkan ayat suci al-quran..menusuk kalbu..sangat indah. kawan2 tengok la k.

Yang paling membanggakan  negara luar pun tertarik dengan program ni...dapat liputan lagi ..tidak percaya baca di sini siapa dapat nama, MALAYSIA juga kan...bangga aku sebagai rakyat malaysia....malaysia boleh! (tiba2 semangat) bukan mudah program realiti apa lagi program berunsur kerohanian dapat di terima masyarakat luar...tapi imam muda mampu buat begitu...fuuhhh!!! cayalah....Syukur Alhamdullilah....
EN.GOOGLE pinjam k!


Suka dengan imej (BUKAN muka k, husband orang tu ahaks ^_*) yang di bawa pemenang musim pertama IMAM MUDA ASYRAF...tidak semestinya imam sentiasa berjubah,sentiasa serius,dan macam2 lagi pandangan orang tentang imam yang pada aku kurang betul.Sila ubah pandangan kawan2, yang imam2 ini sukar dan susah di dekati. wrong perception! sila betulkan.

Kita tunggu dan lihat  second season Imam muda nanti. siapa pula peserta terpilih? layakkah peserta sabah? apa pula tugasan yang menanti mereka?dapatkah mereka melaksanakan tugasan dengan sempurna?siapakah juara IM kali ini?. Wahh!!! banyak betul persoalan. jawapannya tunggu dan lihat.

makasih!

 ^_^


Suarahalus berkata: Sejuk ja mata memandang imam2(semua imam2 k!) ni kan, walaupun ada muka yang garang tapi tetap nampak kelembutan di situ. Alhamdullilah.

No comments:

Post a Comment