Sunday, February 13, 2011

AKU.....?BLOG......?BLOG.....?AKU......?



 BISMILLAHORRAHMANNIRAHHIM.........
 Dengan nama Allah yang Maha Agung..........


AKHIRNYAAAA.... siap juga aku buat blog...huh!!!my blog is active now!!! ..hahaha selamat membaca(adakah yang mau baca???? emmmm???).


13 FEBUARI 2011
-blog aku WUJUD
-tiba2 TERsuka dan TERminat buat blog(tiada dipengaruhi oleh sesiapa)
-KAWAN2 DILARANG mengambil atau mencuri gambar Cik empunya blog ini tanpa kebenaran k. Kalau mau SILA MINTA IZIN!!!
-sila HORMAT (bukan bagi tabik hormat ahh) blog ini ketika singgah di sini.
-sila BERADAB ketika singgah di sini. kawan2 berbudi saya berbahasa ok.
-itu sahaja buat masa ni.
-jom merehatkan otak ^_^

oppsss!!!
Tujuan aku buat blog?emmm???pa ahh?

*nanti aku fikir k.



 Makasih!


Suarahalus berkata: Saya baru belajar, kalau ada ILMU silalah ajar.

No comments:

Post a Comment