Saturday, October 29, 2011

tentang AKU bukan tentang KAMU

Assalamualaikum kawan2..................


Hari ni aku mau kongsi pasal diri aku. Al maklumlah aku kan empunya blog. memang menjadi kemestian mempromosikan diri sendiri. Ahakss (^_*).

1) Aku warganegara Malaysia of course, Asal negeri Sabah(Sabah tanah air ku..yeaahhh!), berumur 25 tahun (ok!aku dah jubli perak!).
2) Aku BUKAN artis, selebriti, orang terkenal atau sama waktu dengannya Aku hanya manusia biasa hidup di muka bumi Allah. Punya semangat yang waja dan kuat gitewww.cita2 yang tinggi. berfikiran positif. ^_^

3) Seorang yang SANGAT SENSITIF tapi bukan CENGENG!

4) suka kucing. chumil bangat.

5) tidak suka lipas dan ulat2 segala.geli aku.

6) Suka membaca.

7) Prinsip aku dalam bekerja. bila buat kerja WAJIB buat yang TERBAIK, walaupun kerja yang dilakukan kecil dan remeh.

8) Peminat setia insan bernama DATO SITI NURHALIZA.

9) Susah mau marah. tapi awas!! jangan buat aku marah, buruk padahnya. ^_*

10) Sangat pemalu, tapi tidak sombong. ( selalu orang salah faham)

11) Tidak peramah dengan orang yang baru jumpa.

12) Sangat peramah dan banyak cakap dengan orang yang lama kenal (lagi2 yang sekepala) .

13) Tidak suka coklet.

14) Sangat suka makanan pedas2 (Tiada selera makan tanpa lada).

15) sudah ada future husband!..InsyaAllah, moga Allah permudahkan jodoh kami.Amin. ^_^

 16) sangat SUKA MENGUMPUL aksesori seperti gelang, rantai, kerongsang, jam tangan dan sebagainya tapi sangat TIDAK SUKA memakainya.(macam tu punya orang pun adakan.emm...?)



1
SANGAT suka dia!



Ni antaranya sahaja. banyak lagi sebenarnya yang menarik tentang aku (menarik ka?). mau senarai semua, sangat mustahil ya kawan2, penuh la nanti blog ni. so, mau kenal lebih lanjut jom follow aku, jom! kita saling mengenali, menjalin ukwah serta berkongsi ilmu dunia dan akhirat.



makasih!

^_^



Suarahalus berkata: Diri setiap insan di bumi ini berbeza2 supaya kita saling melengkapi antara satu dengan yang lain.

No comments:

Post a Comment